Tylko dziś na Dzień Rodzin 💌
Tylko dziś na Dzień Rodzin 💌
40 zł rabatu:
RODZ9317
00
godz.
00
min.
00
sek.
Odbierz rabat
Zamówienia
Kiedy otrzymam moje babypoints?

Twoje babypoints zostaną przypisane do Twojego konta klienta 14 dni po wysłaniu zamówienia. Wkrótce po złożeniu zamówienia w zakładce "Moje babypoints" zobaczysz wstępnie zarejestrowane...więcej

Mam pytanie do produktu i potrzebuję pomocy. Czy możecie mi pomóc?

Obecnie nie jesteśmy w stanie zaoferować indywidualnego doradztwa w zakresie ponad 100.000 artykułów dostępnych w ofercie naszego sklepu internetowego. Aby znaleźć odpowiedni artykuł...więcej

Jak mogę wymienić produkt?

Nie jesteśmy w stanie automatycznie wymienić artykułów, dlatego bezpośrednia wymiana otrzymanego towaru na inny produkt dostępny w naszym sklepie nie jest niestety możliwa. W przypadku...więcej

Jakie są zalety założenia konta klienta w pinkorblue.pl?

Po założeniu konta klienta, możesz skorzystać z: 100-dniowego darmowego zwrotu produktu, wygodnego logowania się bez konieczności wprowadzania nowych danych dla przyszłych zamówień,...więcej

Jak mogę otrzymać kopię rachunku?

Rachunek jest wysyłany drogą mailową w załączniku wiadomości potwierdzającej wysyłkę. Do każdej przesyłki zostanie wystawiony osobny dowód sprzedaży. Nie jest możliwe otrzymanie jednego...więcej

Jak mogę założyć konto klienta?

To bardzo proste! Przejdź do "Moje konto" w prawym górnym rogu i kliknij na "Zarejestruj się teraz". Wypełnij wszystkie pola oznaczone *. Wybierz hasło i potwierdź...więcej

Produkt został wyprzedany! Kiedy mogę zamówić go ponownie?

Kliknij w opcję "Powiadom, gdy dostępny" i zarejestruj się za pomocą adresu e-mail. Poinformujemy Cię, gdy tylko artykuł będzie ponownie dostępny.więcej

Produkt jest wadliwy lub uszkodzony?

Bardzo nam przykro. Czasami zdarza się, że artykuł posiada wadę, o której nie wiedzieliśmy lub jego dostawa jest niekompletna. W takich przypadkach masz oczywiście prawo zareklamować...więcej

Czy mogę zamówić bez konta klienta w pinkorblue.pl?

Tak, można również złożyć zamówienie jako gość bez osobistego konta klienta. Dodałeś już produkty do koszyka? Teraz możesz rozpocząć proces zamawiania. Wybierz opcję "Zakupy...więcej

Otrzymałem/łam nieprawidłowy produkt

Otrzymałaś/łeś błędny produkt lub dodatkowy przedmiot, którego nie zamówiłaś/łeś? Przepraszamy za pomyłkę. Prosimy o zwrot niewłaściwego towaru i odnotowanie na formularzu zwrotu,...więcej

Moja lista ulubionych produktów

Otrzymuj prezenty od swoich bliskich, o których marzysz! Możesz tworzyć listy produktów na różne okazje i dzielić się nimi z przyjaciółmi. Podoba mi się artykuł, ale nie zdecydowałam...więcej

Anulacja lub zmiana zamówienia

Niestety nie mamy możliwości dokonania zmian w złożonym już zamówieniu. Anulacja zamówienia: po złożeniu zamówienia możesz je anulować w ciągu 60 minut, kontaktując się telefonicznie...więcej

Jak mogę zmienić adres?

W zakładce "Moje konto" możesz zmienić adres wysyłki i do rachunku, dodać nowy adres lub ustawić adres domyślny. Już zamówiłaś/łeś produkty, ale chciałabyś/chciałbyś, aby...więcej

Złożenie zamówienia

Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym, dodaj wybrane produkty do koszyka. Orientacyjny czas dostawy jest wyświetlany przy każdym z produktów. W koszyku znajdziesz listę wybranych...więcej

Moje zamówienia

Wkrótce po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem zamówienia. Jeśli posiadasz konto klienta możesz sprawdzić status zamówienia w zakładce "Moje zamówienia"....więcej