Zwrot produktu - krok po kroku

Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza! Abyśmy mogli oferować produkty w dobrej cenie, ważne jest, aby zminimalizować zwroty. Mniejsza liczba zwrotów chroni również nasze środowisko. Jeśli przedmiot który kupiłeś nie spełnia Twoich wymagań, możesz go oczywiście zwrócić. Postępuj w następujący sposób:

Zwrot produktu - krok po kroku

1. Zarejestruj zwrot
Zarejestruj swój zwrot w naszej stronie internetowej, aby otrzymać potwierdzenie zwrotu i etykietę zwrotną. Za zwrot pobierana jest opłata w wysokości 20 zł. Płatność jest pobierana bezpośrednio przy rejestracji zwrotu.
2. Zapakuj przedmiot i naklej etykietę zwrotną na paczkę
Umieść przedmioty i formularz zwrotu w paczce następnie przyklej etykietę zwrotną na zewnątrz paczki. Nie zapomnij usunąć starą etykietę. Dołączenie formularz zwrotu nie jest warunkiem skutecznego skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy.
3. Nadaj zwrot
Przekaż przesyłkę w jednym z punktów odbioru paczek. Najbliższy punkt odbioru paczek można znaleźć tutaj. Zachowaj pokwitowanie do czasu otrzymania od nas potwierdzenia otrzymania zwrotu.
4. Zwrot pieniędzy
Zwrócimy kwotę zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania paczki lub dowodu zwrotu.

Czy chcesz zwrócić przedmiot wysłany przez spedytora?

Jeżeli otrzymałeś przedmiot przez spedytora lub bezpośrednio od producenta? Możesz również zarejestrować te przedmioty za pośrednictwem naszego portalu zwrotów.

Nie masz już formularza zwrotu?

Podczas rejestracji zwrotu na naszej stronie zostanie wygenerowany formularz zwrotu. Wystarczy dołączyć go do przesyłki

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami osobiście.

Napisz do nas
Skorzystaj z formularza kontaktowego. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość.
Napisz do nas
Zadzwoń do nas
Służymy pomocą. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku wydłużonego oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Zadzwoń do nas