Zwrot towaru
Czy zwroty podlegają opłacie?

W pinkorblue.pl dbamy o środowisko naturalne. Mając to na uwadze, postanowiliśmy poinformować Cię, dlaczego zwroty są teraz płatne: Traktujemy poważnie naszą odpowiedzialność za środowisko,...więcej

Otrzymałem/łam nieprawidłowy produkt

Otrzymałaś/łeś błędny produkt lub dodatkowy przedmiot, którego nie zamówiłaś/łeś? Przepraszamy za pomyłkę. Prosimy o zwrot niewłaściwego towaru i odnotowanie na formularzu zwrotu,...więcej

Mój wózek zostanie wysłany do naprawy. Czy sklep internetowy oferuje na ten czas wózki zastępcze?

Z naszą gwarancją mobilności oferujemy dodatkową usługę, jaką jest wypożyczalnia wózków. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u nas wózka i potrzeby przekazania go do serwisu...więcej

Otrzymany produkt jest wadliwy lub niekompletny?

Bardzo nam przykro. Czasami zdarza się, że artykuł posiada wadę, o której nie wiedzieliśmy lub jego dostawa jest niekompletna. W takich przypadkach masz oczywiście prawo zareklamować...więcej

Zwrot produktu - krok po kroku

Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza! Abyśmy mogli oferować produkty w dobrej cenie, ważne jest, aby zminimalizować zwroty. Mniejsza liczba zwrotów chroni również nasze środowisko....więcej

W jaki sposób otrzymam nowy formularz zwrotu?

Otrzymałaś/łeś przesyłkę z pinkorblue.pl? Jeśli nie posiadasz formularza zwrotu możesz go pobrać tutaj. Twoja przesyłka została nadana bezpośrednio przez producenta? Prosimy o kontakt...więcej

Kiedy otrzymam zwrot należności za zwrot?

Zwrot zostanie zainicjowany w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki przez kuriera - zawsze zgodnie z metodą płatności wybraną przez Ciebie przy składaniu zamówienia. Nie otrzymałeś/łaś...więcej

Jak mogę wymienić produkt?

Nie jesteśmy w stanie automatycznie wymienić artykułów, dlatego bezpośrednia wymiana otrzymanego towaru na inny produkt dostępny w naszym sklepie nie jest niestety możliwa. W przypadku...więcej

Jak mogę zrezygnować z zakupów?

Nabywca ma prawo odstąpić od umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyny. Koszty zwrotu wynoszą 20 zł. Płatności dokonuje się bezpośrednio przy rejestracji zwrotu. Postępuj...więcej

30 dni na zwrot towaru

Niezależnie od ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, oferujemy Ci możliwość zwrotu towaru w ciągu 30 dni. Skorzystaj ze 100-dniowego prawa do zwrotu w okresie świątecznym. Dotyczy...więcej

Jak mogę odesłać produkt?

Zarejestruj swój zwrot w naszej stronie internetowej, a otrzymasz potwierdzenie zwrotu i etykietę zwrotną. Za zwrot pobierana jest opłata w wysokości 20 zł. Płatność jest dokonywana...więcej