Złożenie zamówienia

Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym, dodaj wybrane produkty do koszyka. Orientacyjny czas dostawy jest wyświetlany przy każdym z produktów. W koszyku znajdziesz listę wybranych artykułów.

Upewnij się, że wszystko się zgadza. Następnie kliknij "Do kasy" i postępuj zgodnie z dalszymi wskazówkami.

Ważne: Przed złożeniem zamówienia artykuły nie zostają zarezerwowane.

Co się dzieje po złożeniu zamówienia?

Wkrótce po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem zamówienia. Jeśli posiadasz konto klienta możesz sprawdzić status zamówienia w zakładce "Moje zamówienia". Powiadomimy Cię również drogą mailową, gdy przesyłka opuści nasz magazyn, a także prześlemy link do śledzenia przesyłki. Śledzenie paczki jest możliwe od momentu jej zeskanowania na terenie Polski.


Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami osobiście.

Napisz do nas
Skorzystaj z formularza kontaktowego. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość.
Napisz do nas
Zadzwoń do nas
Służymy pomocą. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku wydłużonego oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Zadzwoń do nas