Moje konto i Newsletter
Kiedy otrzymam moje babypoints?

Twoje babypoints zostaną przypisane do Twojego konta klienta 14 dni po wysłaniu zamówienia. Wkrótce po złożeniu zamówienia w zakładce "Moje babypoints" zobaczysz wstępnie...więcej

30 dni na zwrot towaru

Niezależnie od ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, oferujemy Ci możliwość zwrotu towaru w ciągu 30 dni. Skorzystaj ze 100-dniowego prawa do zwrotu w okresie świątecznym. Dotyczy...więcej

Moja lista ulubionych produktów

Możesz tworzyć listy produktów na różne okazje i dzielić się nimi z przyjaciółmi. Otrzymuj prezenty od swoich bliskich, o których marzysz! Podoba mi się artykuł, ale nie zdecydowałem/łam...więcej

Jak zalogować się na konto klienta w pinkorblue.pl?

Zaloguj się na swoje konto klienta, aby w pełni korzystać z pinkorblue.pl. Przejdź do zakładki Moje konto, aby zalogować się na swoje konto klienta. Wprowadź swój adres e-mail...więcej

Jak mogę usunąć konto klienta?

W celu usunięcia konta prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.więcej

Rezygnacja z newslettera

Nie chcesz już otrzymywać powiadomień o ofertach? W każdej chwili możesz zmienić ustawienia newslettera na koncie klienta w zakładce Mój Newsletter. Alternatywnie na dole każdego newslettera...więcej

Jak mogę zmienić dane użytkownika?

Po zalogowaniu się na konto możesz kliknąć w zakładce "Moje konto" punkt "Adres e-mail/hasło" i wprowadzić zmiany. Zapomniałeś/łaś hasła? Jeśli nie pamiętasz hasła,...więcej

Jak mogę założyć konto klienta?

To bardzo proste! Przejdź do "Moje konto" w prawym górnym rogu i kliknij na "Zarejestruj się teraz". Wypełnij wszystkie pola oznaczone *. Wybierz hasło i potwierdź...więcej

Jak mogę zmienić adres dostawy?

Już zamówiłaś/łeś produkty, ale chciałabyś/chciałbyś, aby paczka została doręczona na inny adres? Niestety nie możemy zmienić adresu dostawy dla istniejących zamówień, ponieważ są one...więcej

Zapomniałem/łam hasła

Jeśli nie pamiętasz hasła, po prostu zresetuj je po próbie zalogowania się lub tutaj. Kliknij na "Nie pamiętasz hasła?" i wpisz adres e-mail, którego użyłeś/łaś do założenia...więcej

Jak mogę otrzymać etykietę do przesyłki zwrotnej?

Twoja przesyłka pochodziła z pinkorblue.pl? Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasz pracownik prześle Ci opłaconą etykietę drogą mailową lub zamówi odbiór za pośrednictwem...więcej

Jak mogę się wylogować?

Na pulpicie: W obszarze konta klienta znajduje się przycisk "wyloguj się". W wersji mobilnej: W menu znajduje się przycisk "Wyloguj" na samym dole. Alternatywnie...więcej

Chciałbym/łabym zapisać się do newslettera

Chcesz być regularnie informowany/na o najlepszych ofertach i nowych produktach? Zapisz się do naszego newslettera! Twoje korzyści to: ekskluzywne promocje akcje rabatowe...więcej

Jakie korzyści ma konto klienta w pinkorblue.pl?

Po założeniu konta klienta, możesz skorzystać z: 30-dniowego darmowego zwrotu produktu, Skorzystaj ze 100-dniowego prawa do zwrotu w okresie świątecznym. Dotyczy tylko zamówień...więcej

Moje zamówienia

Wysyłamy potwierdzenie każdego przyjętego zamówienia pocztą elektroniczną. Jeśli posiadasz konto klienta w pinkorblue.pl, znajdziesz tam przegląd swoich zamówień. Kliknij na "Wyświetl...więcej