Zapomniałem/łam hasła

Jeśli nie pamiętasz hasła, po prostu zresetuj je po próbie zalogowania się lub tutaj. Kliknij na "Nie pamiętasz hasła?" i wpisz adres e-mail, którego użyłeś/łaś do założenia konta. Następnie w ciągu kilku minut wyślemy Ci wiadomość e-mail z linkiem do zresetowania hasła. Sprawdź także Twój folder spam.

Jeśli nie otrzymałeś/łaś e-maila, ale jesteś pewien, że zarejestrowałeś się już w naszym sklepie, sprawdź, czy wpisałeś nieprawidłowo swój adres e-mail lub hasło. Jeśli nadal masz problemy z loginem pomimo posiadania poprawnego adresu e-mail oraz nie otrzymałeś wiadomości e-mail z hasłem, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.


Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami osobiście.

Napisz do nas
Skorzystaj z formularza kontaktowego. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość.
Napisz do nas
Zadzwoń do nas
Służymy pomocą. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku wydłużonego oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Zadzwoń do nas