Jak mogę otrzymać etykietę do przesyłki zwrotnej?

Twoja przesyłka pochodziła z pinkorblue.pl?

Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasz pracownik prześle Ci opłaconą etykietę drogą mailową lub zamówi odbiór za pośrednictwem kuriera.

Przesyłka pochodziła bezpośrednio od producenta lub spedycji?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. W odpowiedzi poinformujemy Cię o dalszej procedurze.


Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami osobiście.

Napisz do nas
Skorzystaj z formularza kontaktowego. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość.
Napisz do nas
Zadzwoń do nas
Służymy pomocą. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku wydłużonego oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Zadzwoń do nas