Za pośrednictwem jakiej firmy kurierskiej wysyłane są zamówienia w pinkorblue.pl?

Twoje zamówienie wysyłamy partnerską firmą spedycją oraz firmą kurierską DHL. Zamówienie w pinkorblue.pl może być dostarczone tylko na teren Polski.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Czas dostawy produktu możesz znaleźć na naszej stronie przy każdym z artykułów. Jak tylko przesyłka zostanie wysłana, otrzymasz potwierdzenie wysyłki drogą mailową. Możesz śledzić status wysyłki oraz kiedy zostanie ona wprowadzona do systemu informatycznego DHL na terenie Polski.

Czy muszę coś płacić za wysyłkę?

W przypadku zamówień o wartości poniżej 119 zł, koszt wysyłki wynosi 19,99 zł. Dla zamówienia o wartości powyżej 119 zł wysyłka jest darmowa.

Czy mogę zmienić termin i miejsce dostawy przesyłki?

Jeśli paczka została już nadana i odebrana przez kuriera, możesz spróbować zmienić adres lub termin dostawy, kontaktując się bezpośrednio z firmą kurierską DHL lub za pośrednictwem naszego sklepu. Niestety nie możemy zagwarantować, że zmiana będzie jeszcze możliwa.



Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami osobiście.

Napisz do nas
Skorzystaj z formularza kontaktowego. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość.
Napisz do nas
Zadzwoń do nas
Służymy pomocą. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku wydłużonego oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Zadzwoń do nas