Regulamin programu lojalnościowego „babypoints” sklepu internetowego pinkorblue.pl

1. Postanowienia ogólne

Organizatorem programu lojalnościowego „babypoints” (zwanego dalej również Programem) jest Babymarkt.de GmbH z siedzibą w Niemczech, Suttner-Nobel-Allee 4, 44803 Bochum, wpisana do rejestru handlowego B sądu rejonowego w Bochum pod numerem HRB 18909(zwana dalej Organizatorem).

Uczestnikami programu lojalnościowego „babypoints” są osoby fizyczne, zwane dalej Uczestnikami, nabywające jako Klienci, o których mowa w Punkcie 2 Regulaminu Sklepu Internetowego, towary objęte ofertą handlową sklepu internetowego prowadzonego przez Organizatora pod adresem internetowym www.pinkorblue.pl, zwanego dalej Sklepem. Przystąpienie Uczestnika do Programu następuje poprzez rejestrację na stronie internetowej: https://www.pinkorblue.pl/Zaloz/. Takie przystąpienie jest równoznaczne z akceptacją treści niniejszego Regulaminu programu lojalnościowego „babypoints”, zwanego dalej Regulaminem. W ramach Programu, podczas zakupów w Sklepie, Uczestnik zbiera punkty rabatowe (dalej także jako punkty), które może wykorzystać podczas kolejnych zakupów w Sklepie.

2. Rejestracja w programie

Rejestracja oraz udział w Programie są darmowe, dobrowolne i nie zobowiązują Uczestników do żadnych świadczeń wobec Organizatora. Dochodzenie praw do udziału w programie lojalnościowym „babypoints” nie jest możliwe na drodze prawnej.

3. Zbieranie punktów

Warunkiem uczestnictwa w programie lojalnościowym „babypoints” jest posiadanie przez Uczestnika Konta Klienta oraz zalogowanie się do niego podczas składania zamówienia. Późniejsze przypisanie punktów do Konta Klienta nie jest możliwe. Za każdy wydany w Sklepie przez Uczestnika 1,00 PLN, Uczestnik uzyskuje 1 punkt rabatowy o wartości 0,01 PLN, w formie kuponu rabatowego do wykorzystania podczas kolejnych zakupów.

W przypadku niektórych promocji istnieje możliwość zdobycia wielokrotności punktów rabatowych, przy czym o ich ilości decyduje Organizator w regulaminie danej promocji. Naliczenie punktów rabatowych na koncie Klienta następuje w ciągu 14 dni od dnia wysyłki towaru.
Aktualną ilość dostępnych punktów rabatowych Uczestnik może sprawdzić po zalogowaniu się na Konto Klienta. Uwagi dotyczące ilości punktów rabatowych na Koncie Klienta należy zgłosić w przeciągu miesiąca od dnia ich naliczenia na koncie. Niezgłoszenie w tym czasie uwag uznawane jest za zatwierdzenie ilości punktów naliczonych na Koncie Klienta, chyba że Uczestnik udowodni niezgodność pomiędzy ilością punktów naliczoną na Koncie Klienta a ilością punktów, która w ocenie Uczestnika winna być na nim naliczona. W przypadku zwrotu towaru Organizator uprawniony jest do anulowania punktów przysługujących Uczestnikowi z tytułu zakupu tego towaru. Punkty są ważne przez 12 miesięcy od daty ich naliczenia na Koncie Klienta i tracą ważność automatycznie po upływie tego czasu.

4. Wymiana punktów

Naliczone punkty podlegają wymianie na kupon rabatowy na zakup towaru w Sklepie. Rozliczenie punktów przebiega następująco: 1 naliczony punkt rabatowy odpowiada wartości 0,01 zł. Naliczone punkty można wykorzystać podczas kolejnych zakupów. W tym celu należy podczas składania zamówienia zalogować się do swojego Konta Klienta i skorzystać z funkcji „Wykorzystaj moje babypoints” dostępnej w koszyku. Wartość odpowiadająca naliczonym punktom zostanie odliczona od wartości zamówienia. Wykorzystanie punktów rabatowych na zakup Karty Podarunkowej, Książek, Żywności oraz produktów medycznych nie jest możliwe. Wymiana punktów na równowartość pieniężną również nie jest możliwa. Transfer punktów na konto innego Klienta Sklepu nie jest możliwy. Przy realizacji kuponów rabatowych prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Sklepu Internetowego.
Reklamacje towaru zakupionego z wykorzystaniem punktów podlegają procedurze reklamacyjnej określonej w Punkcie 10 Regulaminu Sklepu Internetowego. Punkty babypoints można zrealizować tylko w sklepie internetowym pinkorblue, w którym dokonano zakupu, na podstawie którego przyznano Ci punkty babypoints. Realizacja punktów babypoints w zagranicznych sklepach internetowych babymarkt.de GmbH, poza sklepem internetowym, w którym dokonano zakupu, jest wykluczona.

5. Rezygnacja lub zmiana warunków uczestnictwa

Program obowiązuje przez czas nieokreślony.
Uczestnik może, w każdym czasie, zrezygnować z uczestnictwa w programie, usuwając Konto Klienta. Rezygnacja z Konta Klienta wiąże się tym samym z jednoczesnym usunięciem naliczonych na nim punktów.
Program może zostać zakończony przez Organizatora w dowolnym momencie, jednakże pod warunkiem dokonania przez Organizatora na stronie internetowej www.pinkorblue.pl obwieszczenia zakończenia Programu z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca. Obwieszczenie zawierać będzie szczegółowe warunki likwidacji Programu, w tym datę ostatecznego terminu wymiany punktów. Po zakończeniu Programu punkty nie będą naliczane.
Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian Regulaminu, poprzez powiadomienie o tym Uczestników z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca, poprzez dokonanie obwieszczenia na stronie internetowej www.pinkorblue.pl, chyba że zachowanie powyższego terminu nie będzie możliwe ze względów prawnych lub technicznych, przy czym zmiany te nie mogą naruszać uprawnień nabytych przez Uczestników.

Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie w przypadku, gdy Uczestnik naruszy postanowienia Regulaminu. W takim przypadku Organizator nie będzie przyznawał punktów począwszy od dnia, w którym podjął decyzję o wykluczeniu Uczestnika z Programu.
W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie należy stosować odpowiednio postanowienia Regulaminu Sklepu Internetowego.